První láska – recenze nepálského filmu

By | 21 listopadu, 2021

Digitální layout se vytváří v řetězci nepálských kin, První láska Vydáno po celé zemi dne 7. srpna. Podle producenta a distributora film vydělal za první týden uvedení asi 8 milionů Rs. Zdroj dále zdůraznil, že jde o rekordní transakci pro nepálský film. Dva týdny nemělo nepálského soupeře, ale ve třetím týdnu s ním bojovaly dva filmy, jedním je Kohi Mero Alka Nembanga a druhým Nai Navannu La od Bikashe Acharyi. Tyto dva filmy byly publikem dobře přijaty, takže není špatné říci, že první láska diváky přitahovala.

Režisérem První lásky je Simosh Sunuar, mladý a oddaný režisér, který je synem slavné rozhlasové osobnosti a folkového zpěváka, zesnulého Pandava Sunuara. Simosův první celovečerní film byl Mission Money, který byl propuštěn v roce 2009. Přivádí herečku Nisha Adhikari do světa nepálské kinematografie. Nisha také hrála v její první lásce; Hrála roli dívky, která se zamilovala do postavy Arian Sigdell. Je jeho první láskou; Na druhou stranu Karma (Mahesh Shakya) miluje Nishu, ale její láska je jednostranná. Podobně, Binoy Shrestha favorizuje Richa Sharma poté, co se s ním jednou setkal. Toto je velmi filmová situace ve filmu, která není jako mnoho jiných, které jsme viděli.

Film se točí kolem těchto pěti postav, které studují na stejné vysoké škole; Tento obrázek prozrazuje mnohé o vysokoškolském životě ve městě. Některé scény z tohoto filmu vypadají, jako by byly převzaty z jiného filmu. Je to hodně nepálské a v tomto ohledu to není nic fantastického pro jakýkoli jiný film po celém světě. Film má však vynikající vizuály a fotografie, včetně obdivuhodného použití fotoaparátu. Co divákovi znepříjemňuje, je nějaká zápletka, která je jinak v pořádku. Když Vinay znásilní Richu a poté mu odpustí, a když se Nisha rozhodne zakročit proti Aryanovi, který se kvůli ní všeho vzdá, působí to ideologicky.

Tento Nepálské filmy Existuje poselství, které je třeba předat, a to, že první láska je ta nejlepší láska, která dává divákovi špatné poselství. Zvláště tam, kde lidé byli brutálně zraněni svou první láskou, se tato komunikace nezdá být férová.

Scéna znásilnění ve filmu byla předmětem mnoha diskuzí a autor příběhu byl obviněn z ospravedlnění ohavného zločinu na obrazovce. Při vytváření scény na křehké téma je odpovědností spisovatele a filmaře vzít v úvahu myšlenky mas.