Disney Baltic Cruise

By | 15 května, 2022

Rád bych vysvětlil, co jsme já a moje rodina každý den dělali, když jsme si užívali rodinnou dovolenou na palubě Disney Magic;

Den 1; Do přístavu v dánské Kodani jsme dorazili kolem 13:00, ale nalodit se můžete již v 11 hodin. Dali jsme si 3 hodiny na nalodění (loď vyplouvá v 16:00), abychom mohli Kodaň prozkoumat, než odjedeme na dovolenou. V tento den jsme prozkoumali loď a zapsali se do dětských klubů. Jednou z úžasných věcí na Disney jsou jejich dětské kluby. Mají pokoje pro děti různého věku, kde se mohou poflakovat, účastnit se aktivit a získávat nové přátele. To dává rodičům šanci strávit nějaký čas o samotě a vědět, že jejich děti jsou v bezpečí a baví se. Po prozkoumání lodi se všichni sešli na palubě 9, aby vypluli a bavili se během „Mickey’s Sailing Away Party“. Během toho všichni mávají cestujícím ubytovaným v Kodani a tančí spolu s Mickeym a jeho přáteli na pódiu. Jakmile to skončí, zamířili jsme na divadelní představení v 18:30. V závislosti na požadovaném čase večeře (18:00 nebo 20:30) budete buď sledovat divadelní představení v 18:30 nebo 20:30, tedy v opačný čas, než kdy jíte večeři. Úplně miluji pořady. Disney odvádí úžasnou práci při vymýšlení témat a speciálních her, aby pobavil své publikum.

2. den byl „Den na moři“, takže to znamená, že jsme se nikde nezastavovali. Užili jsme si den sledováním Disney filmů v divadle Buena Vista, účastí na hrách ve Vibe (klub pro teenagery), obědem v Cabanas (bufet na palubě 9), další divadelní show a večeři v jednom ze tří rotačních jídelní restaurace (Lumiere’s, Animators Palate nebo Cariocas.) V závislosti na kartě pokoje budete střídat mezi těmito třemi různými báječnými restauracemi. Tento večer zahrnoval formální večeři. To znamená, že jsme byli povzbuzeni, abychom se oblékli efektně (jako jsou šaty a sukně nebo obleky pro muže). Dny na moři jsou podle mého názoru jedním z nejlepších dnů na lodi. Disney poskytuje svým hostům možnost buď Cabanas (bufet na palubě 9), Lumiere’s (jedna ze 3 rotačních restaurací) nebo jednu z restaurací rychlého servisu na palubě 9. Mezi restaurace rychlého servisu patří Daisy’s Delights (sendvič , stánek na salát, ovoce a sušenky), Pete’s Boiler Bites (stánek na hamburgery, hotdog, taco atd.) a Pinocchio’s Pizza (stánek na pizzu, kde si můžete postavit jakoukoli pizzu, kterou preferujete.) Disney Magic odvádí fantastickou práci při vytváření jídla třídy A po celý den a zajišťuje rychlé vaření jídla, ale zachovává si neuvěřitelnou chuť. Jídlo není jediný důvod, proč naprosto miluji dny na moři. I když je jídlo klíčovým faktorem, Disney svým hostům také poskytuje každý večer novinový článek, který jim umožňuje vidět, jaké aktivity se pro ně příští den chystají (máte také možnost použít jejich aplikaci Disney Cruise Line k zobrazení aktivit a menu na každý den.) Tento list aktivit je vždy plný karaoke, nově vydaných filmů, cvičebních her a dalších během dní na moři. Disney dbá na to, aby jejich hosté měli na lodi vždy něco zábavného a nového, protože vědí, že někteří se mohou nudit, že nemají kde zakotvit.

3. den jsme se zastavili v estonském Tallinnu. Přijeli jsme a procházeli se starým městem Tallinn, což nám dalo skutečnou představu o jejich kultuře. Prozkoumali jsme také ruskou ortodoxní katedrálu, Estonské námořní muzeum (staré vězení) a věž Fat Margarets Tower (velká budova vedle lodi). Jak většina z vás ví, severní Evropa má velmi útržkovité počasí. Když jsem to věděl, sbalil jsem si řadu různých oděvů a vrstev. Tallinn zůstal během většiny naší návštěvy v oblasti 60 stupňů F, což bylo úžasné. Měl jsem na sobě legíny (lululemon), tílko (lululemon), dlouhý svetr (Madewell) a tenisky (New Balance.) Můj táta a bratr byli schopni nosit jen kraťasy a košili, takže opravdu záleží na vaší toleranci pro chladné počasí. Byla jsem malá holka, takže vítr na mě byl trochu chladný, což vysvětluje ten dlouhý svetr.

4. den jsme se zastavili v St. Petersburg, Rusko. V tento den jsme se rozhodli sehnat řidiče autobusu a průvodce (Alla Tours.) St. V Petrohradě bylo několik kostelů (například Kostel Prolité krve) a paláců (Kateřinský palác), takže jsme potřebovali někoho, kdo by nám pomohl se zorientovat. Doporučuji najít si průvodce, kterému důvěřujete (jako Alla Tours), protože během naší návštěvy Kateřinského paláce (a několika dalších městských památek) se kolem budovy omotala fronta, abyste se dostali dovnitř, ale náš průvodce našel způsob, jak přeskočit linku a propašujte nás dovnitř, za pouhých 15 minut. Stejně jako Tallinn, St. Počasí v Petrohradu bylo velmi zvláštní. Ráno bylo chladné a nutilo mě nosit šátek (Madewell) a tlustou bundu (Madewell), ale později během dne se teplota oteplila (možná 67 stupňů F), což mi umožnilo nosit jen lehkou bundu do deště (Spice) , protože sv. Petersburg měl tendenci kropit každou chvíli. V tuto noc se nekonalo žádné divadelní představení, protože všichni na palubě byli ve 23:30. To znamená, že jste měli možnost zůstat v Rusku do 23:30 nebo přijít dříve a dát si večeři, ale bez show.

5. den jsme se zastavili ve finských Helsinkách. Tento den byl o něco kratší, protože všichni na palubě byli kolem 17:00. Rozhodli jsme se jet na kolotoči, abychom si prohlédli město a projeli se lodí a prozkoumali malý ostrov s historií o Finsku (Suomenlinna). Neuvědomili jsme si, jak velká a historická Suomenlinna je, takže jsme nemohli vidět celou její bohatou historii. . Doporučuji zde strávit několik hodin, pokud se rozhodnete navštívit toto místo ve Finsku. Tento večer zahrnoval Semiformální večeři. To znamená, že jsme se na večeři museli obléknout o něco lépe než obvykle, abychom se mohli vyfotit. Disney nevyžaduje, abyste se oblékali do některé z nocí na plavbě, ale během těchto speciálních nocí se to velmi doporučuje. Měla jsem na sobě minisukni (Abercrombie & Fitch), tílko (American Eagle) a sandály (Tory Burch.)

6. den jsme se zastavili ve švédském Stockholmu. Tento den byl ještě kratší, protože všichni na palubě byli v 15:30. Rozhodli jsme se navštívit zbrojnici a královský palác vedle ní. Pokud cestujete s nějakými kluky nebo muži, doporučuji navštívit Zbrojnici. Pro mého bratra a otce bylo velmi cool vidět všechny vojenské brnění, zbraně a královské kočáry. Koupili jsme si také lístky na autobus Hop on Hop off, ale ten byl velmi vytížený a narvaný (vzhledem ke všem lodím, které ten den kotvily ve Stockholmu), nedoporučoval bych kupovat lístek na tento autobus v tomto městě. Tato Disneyova noc zahrnovala „Anna & Elsa’s Frozen Deck Party“, což znamenalo, že jsme všichni před večeří šli na palubu 9, abychom se dívali na postavy z Frozen, jak tančí a zpívají na pódiu. Disney také změnil svou divadelní show na tuto noc. Na rozdíl od jejich normální show ve stylu broadway nám poskytli komediální show.

Sedmý den byl naším posledním dnem, což znamená, že to byl další „Den na moři“. Tento den se hodně podobal 2. dni, až na to, že plavba zahrnovala aktivity, jako je rezervace šrotu všech vašich vzpomínek a plenka Jacka Jacka (závod mezi dětmi, které se umí plazit). Obvykle s rodinou dáváme přednost obědu v Cabanas (neomezené bufet je vždy pěkný), ale v tento den jsme se s tátou rozhodli vyzkoušet Lumieres na oběd. Měl jsem kubánský sendvič a parmazánové telecí maso s těstovinami (dva předkrmy byly tento den nutností) a můj táta měl krevety a pad thai nudle. Obě jídla byla fantastická! Disney opět našel způsob, jak nás strhnout. Jakmile se den chýlil ke konci, užili jsme si závěrečnou show (Disney Dreams) a večeři v Animators Palate (jedné ze tří rotačních restaurací). Poté, co bylo vše dokončeno, plavba zakončila den tím, že jsme měli „Uvidíme se opravdu brzy „večírek v atriu ve vstupní hale na palubě 3. Tato show zahrnovala vlnu na rozloučenou všem postavám na palubě a setkání s kolíky (všichni hosté na palubě se sešli, aby si vyměnili své odznaky Disney.)

Osmý den bylo naše poslední ráno na lodi, což znamenalo, že jste šli na snídani na místo, kde jste večer předtím večeřeli, nebo jste jedli v Cabanas (bufet na palubě 9.) Pro mou rodinu a já jsme jednou jedli v Animators Palate více. Po snězení posledního jídla na lodi se všichni vylodili a zamířili na letiště odletět domů. Disney umožňuje všem svým hostům jíst a prozkoumat loď před odjezdem, což bylo hezké, protože jsme se necítili spěcháni, abychom vystoupili z lodi a nechali nové hosty začít svou dovolenou.